Záležitost srdeční


"Z tribuny chorál zní, záležitost srdeční"... Možná jste si všimli, že motto nové kampaně navazuje na text klubové hymny od kapely Metanol. Ten jsme si vypůjčili, protože jsme cítili potřebu dodat do komunikace a aktivit klubu více emocí, více srdce.

Grafický styl Záležitosti srdeční se propisuje do výstupů

Kolekce merchandisingu

Výzdoby stadionu

Včetně domácí šatny, zázemí pro hráče (to ale ukážeme až později) a možná i nového dresu.

Kampaň ale není jen o grafickém znázornění. Pravidelně pro vás připravujeme magazín Za Horizontem, kde ukazujeme zákulisí klubu a přibližujeme osobní život našich hráčů a zaměstnanců. Věříme, že podobné aktivity pomohou vybudovat ještě pevnější vztah s klubem.

Nepřehlédněte

Historie

30 let od legendárních penalt. Tehdejší hráči vzpomínají na zisk poháru

Rozhovory

Kdo chce rozdávat, musí umět i přijmout, hlásí po duelu s Anglií Karel Spáčil

Aktuální zprávy

120 let tradice. Odstartoval volný prodej permanentek na sezónu 2025/26