Příběh nové identity


S úctou k tradici klubu i architektuře našeho města. Moderně a odvážně.

Inspirací pro vytvoření nové vizuální identity byla nádherná architektura Hradce Králové, pro kterou se městu přezdívá Salón republiky.

Ať už se jedná o muzeum Jana Kotěry, školy Josefa Gočára či některé další budovy, architekturou Hradce se člověk snadno nechá okouzlit.

preze_salon.jpg

Opomenout jsme nemohli ani tradiční symboly hradeckého fotbalového klubu. Těmi jsou ikonická lízátka či černo-bílé pruhy.

preze_lizatka-jpg

Přesto jsme se ani u těchto tradičních symbolů nebáli změny či moderního zpracování. Hlavním motivem jsou cihly, které reprezentují budování pevných základů našeho klubu. Cihlu po cihle.

preze_v04.jpg

Takto jsme sestavili dominantní prvek celé identity, kterému pracovně říkáme patterna. Je složen z bílých, černých a zlatých cihel. Jejich skladba je různá, dle druhu použití. Celá kompozice v sobě má základ hradeckých pruhů. Pojímá je ale trochu jinak – odvážně a moderně.

preze_cihla.jpg

Zde už můžete naši vizuální identitu spatřit v plné kráse...

zasedacka.jpg merch.jpg final.jpg karta.jpg karta.jpg
"Snažili jsme se vytvořit moderní motivy, které budou neodmyslitelně patřit k hradeckému fotbalu a které budou spjaty s naším městem. Doufáme, že se Vám nová identita líbí stejně jako nám, Votroci!"

- marketingový ředitel, Aleš Havel

Alternativní logo

Votroci, v návaznosti na představení nové vizuální identity uvádíme také alternativní logo klubu. Primární logo zůstává stejné jako doposud a je určené do oficiálních dokumentů a výstupů klubu.
K marketingové komunikaci je určené logo alternativní, které lépe splňuje požadavky pro moderní prezentaci, ale zároveň pamatuje na hradeckou tradici. Bude se používat například na sociálních sítích, merchandisingu, propagačních plochách a v televizi.

Nepřehlédněte

Preview

Poslední zápas základní části! Votroci přivítají Slavii

Aktuální zprávy

Moderní kamerový systém dohlíží na bezpečnost v Malšovické aréně

Aktuální zprávy

Víkendový program Votroků