KRKONOŠSKÝ DENÍK OTTO URMY: Den 2

22. 1. 2019   |   FC Hradec Králové
Votroci mají za sebou první den, který strávili na soustředění celý. Co se týče tréninkové zátěže, byl velmi výživný. Přesto ho ještě před spaním dokázal Otto Urma sesumírovat do druhého dílu svého Krkonošského deníku.

Dnes jsme poprvé vstávali ve Špindlu. Čas budíčku má každý svůj, záleží, jak se kdo domluví ve dvojici na pokoji. My s Kvíďasem vstáváme v 7:30, od půl osmé je snídaně. Dneska tam bylo asi pět set lidí, tak jsme se tam ani pořádně všichni nepotkali. Až u stolu. Ale řekl bych, že první vstává trenér. Ten říkal, že moc dlouho nespí.

Po snídani chvíli odpočíváme, pak jsme měli první trénink. Běhali jsme osm set metrů, zase jsme dost padali. Bylo to možná ještě složitější než včera, protože jsme měli rychlejší tempo. I já jsem dvakrát upadl, jednou proto, že jsem se lekl blížícího se autobusu a zazmatkoval jsem. Kondiční trenér nás rozdělil podle fyzických testů do výkonnostních skupin, v nich jsme běhali. Mně takové tréninky nevadí, ale jsem ve skupině s Milošem Kopečným a to je normální robot. Docela mě utahal.

Na obědě nám dobrou chuť popřál Fíňa, který spolu se mnou prohrál včerejší večerní bago. Já jsem ale měl víc štěstí při střižbě. Na jídlo si fakt nemůžeme stěžovat, máme na výběr zeleninu, těstoviny, brambory, rybu, kuřecí a hovězí maso. Každý si dává, na co je zvyklý.

Po obědě za námi přijeli dva novináři z Hradce, což nás docela překvapilo. Ani z Teplic si nepamatuju, že by za námi jezdili na soustředění. Je příjemné vidět, že se o klub zajímají.

Odpolední trénink nebyl tak dlouhý jako dopolední, ale byl ve vyšší rychlosti. Sprintem jsme běhali ve sněhu padesátimetrové úseky do kopce. Bylo jich dost, poslední dva nám trenér odpustil za to, že jsme hodili do závěje maséra Aldu a tiskového mluvčího Michala. Hlavně že to klouzalo míň než dopoledne – kluci sehnali vruty a někteří si je našroubovali do bot. Já ne, mám turfy a v nich to celkem šlo, ale ostatní říkali, že s vruty to je lepší.

Potom následovala regenerace. Hotel je dost velký, to mě překvapilo. Je tady takový zmenšený akvapark se dvěma saunami, studené bazény... Mají to tady na dobré úrovni. Včera jsme byli s Kvíďasem ve finské sauně, protože jsme si zapomněli na pokoji plavky a nechtělo se nám pro ně vracet. Dnes jsme okoukli i další možnosti – páru a studenou vodu. Mám ozkoušené, že sauna a ponoření nohou po pás do studené vody mi jako regenerace funguje nejlíp.

Večerní trénink byl stejný jako včera s menší obměnou v tělocvičně, kde přibyla technika, soutěžili jsme ve skupinách. Na závěr proběhlo zase bago o přání, zítra nám bude zaslouženě přát dobrou chuť Fahri.

Fotogalerie

Sdílej článek!

Nepřehlédněte

Preview

Základní část jde do finále. Votroci vyrazí do Liberce

Aktuální zprávy

Program otevřeného tréninku pro školy a veřejnost